Anestézia

O službe

Mnohí z vás sa doslova boja návštevy zubného lekára. Niektoré stomatologické výkony môžu byť pre pacienta nepríjemné. Vnímavosť na bolesť je rôzna u každého pacienta. My to všetko vieme a preto vám náš tím ponúka hneď niekoľko možností na zníženie vnímania možnej bolesti. Týmto sa pre vás ošetrenie stane oveľa príjemnejšou skúsenosťou.

Povrchová anestézia

Povrchovú anestéziu používame na extrakciu mliečnych kývavých zúbkov, potlačenie dávivého reflexu alebo na elimináciu bolesti vpichu pred aplikáciou inej lokálnej anestézie. Vyrábajú sa vo forme gélu alebo spreju.
Preto pacienti, ktorí majú strach z vpichu ihly, aj keď je tenučká, sa už nemusia obávať prakticky ničoho.

Lokálna anestézia

Lokálna anestézia umožňuje stomatológom okrem výkonu rôznej palety stomatochirurgických výkonov aj úplne eliminovať nepríjemné a bolestivé aspekty rôznych procedúr ako je liečba hlbokých zubných kazov, kazov na citlivých zubných krčkoch či ošetrenie koreňových kanálikov.
V stomatológii sa používa hneď niekoľko typov lokálnej anestézie. Najčastejšie sa používa infiltračná anestézia, intrakanalikulárna a intraligamentárna anestézia. Každý druh anestézie má svoju indikáciu, preto sa Váš stomatológ rozhodne vždy pre tú najvhodnejšiu pre Vás podľa typu ošetrenia.

Celková anestézia

Prečo analgosedácia alebo celková anestézia?
Pretože stále existuje mnoho pacientov (najmä nespolupracujúci detskí pacienti), ktorí sa viac alebo menej obávajú akejkoľvek intervencie v ústnej dutine a niektorí z nich dokonca zažívajú atak paniky. Takisto pacienti s alergiami, resp. pacienti trpiaci chronickými ochoreniami v ľahšej či vážnejšej forme, vyžadujú ošetrenie v prítomnosti anesteziológa za použitia správnej medikácie.
Pacienti potom počas ošetrenia necítia žiaden strach ani bolesť, naopak, po tejto skúsenosti sa z nich často stanú spolupracujúci pacienti.

Mám zájem o službu

Jednou z kľúčových úloh Pearl Dental je profesionálny prístup.

Prečo my?

Evidujeme každý zákrok a návštevu

Máme vo všetkých veciach poriadok a preto si každý zákrok a návštevu starostlivo zaznamenávame.

Využívame moderné vybavenie a techniku.

Ordinácie disponujú moderným vybavením a technikou, ktorú využívame pre našu prácu. Dodržiavame zásady správnej ústnej hygieny.

Dodržiavame zásady správnej ústnej hygieny

Vysvetlíme Vám prečo je doležité dodržiavať zásady ústnej hygieny, a ktoré to sú. Vždy riešime príčinu vzniku problému.

Riešime príčiny a predchádzame im

U nás riešime príčinu vzniku problému a snažíme sa pacienta naučit ako im predchádzať.

Objednajte sa k nám!

Zdravé zuby sú veľmi dôležité pre vašu celkovú spokojnosť a pohodu, docieliť ústne zdravie u každého je prvoradou úlohou v Pearl Dental.

Spoznajte náš tím

Nenašli ste odpoveď na vaše otázky? Chceme si vypočuť vaše otázky a pomôcť vám.
Zobraziť celý tím